زانتان گام

09198008414

زانتان گام

09198008414

  • ۰
  • ۰

کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

کنسانتره پروتئین آب پنیر ارزان ترین و رایج ترین پروتئین آب پنیر است که یک محصول جانبی تولید پنیر است. WPS کاربردهای فراوانی درصنایع مختلف غذایی نظیر صنایع لبنی ، صنایع نانوایی ،فرآورده های نانوایی و قنادی ، فرآورده های گوشتی و غیره دارد. کنسانتره پروتئین آب پنیر یک مکمل بدن سازی است که برای افزایش مصرف پروتئین غذا، اغلب با هدف حداکثر افزایش هیپرتروفی عضلانی استفاده می شود. پروتئین آب پنیر به واسطه بدن به سرعت هضم می شود و باعث جذب سریع خواص تغذیه ای آن به جریان خون و ماهیچه ها می شود. پروتئین آب پنیر به طور معمول در سه فرم اصلی قرار می گیرد: کنسانتره (WPC)، جداسازی (WPI) و هیدرولیزات (WPH). کنسانتره به طور معمول سطح چربی و کلسترول کم (اما هنوز هم قابل توجه) است، اما به طور کلی سطوح بالاتر ترکیبات زیست فعال و همچنین کربوهیدرات ها به شکل لاکتوز دارند که تنها 29 تا 89 درصد پروتئین هستند.

کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

 WPC یک محصول سفید و سبک کرم رنگی با طعم ملایم و تمیز است. این با حذف اجزای غیر پروتئینی کافی از آب پنیر به دست می آید، به طوری که محصول خشک شده کامل شامل پروتئین کمتر از 25 درصد نیست. در سیستم های غذایی، پروتئین شیر به طور قابل توجهی به مزایای تغذیه ای محصول نهایی کمک می کند. ترکیبات برخی از پودرهای معمولی WPC بر اساس ویژگی های مورد نظر تنظیم می شوند. حاوی انواع فرآورده های پروتئین است که بسیاری از آنها دارای فعالیت بیولوژیکی قابل توجه و مزایای سلامتی هستند. شواهد نشان می دهد که این پپتید ها باید در فرم بومی و غیرقابل انطباق خود (فرم 3 بعدی موجود در طبیعت) باقی بمانند تا این خواص را اعمال کنند. کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC به دلیل دارا بودن خصوصیاتی مانند قابلیت هضم ، حلالیت بالا ، ایجاد ویسکوزیته ، قابلیت تشکیل ژل ، امولسیون کنندگی ، قابلیت زدن و تشکیل کف از ارزش بالایی برخوردارمی باشد.

                                                                                                                                    آنالیز پودرآب پنیر در درصدهای مختلف

% WPC

35

50

65

80

Moisture

4.6%

4.3%

4.2%

4.0%

Crude protein

36.2%

52.1%

63.0%

81.0%

True protein

29.7%

40.9%

59.4%

75.0%

Lactose

46.5%

30.9%

21.1%

3.5%

Fat

2.1%

3.7%

5.6%

7.2%

Ash

7.8%

6.4%

3.9%

3.1%

Lactic acid

2.8%

2.6%

2.2%

1.2%

کاربرد کنسانتره پروتئین آب پنیر

استفاده از بسیاری از محصولات پنیر به عنوان مواد تشکیل دهنده در غذاهای مختلف نه تنها بر روی ویژگی های تغذیه ای بلکه همچنین بر عملکرد مطلوب برخی از این محصولات استوار است. کنسانتره پروتئین آب پنیر دارای ویژگی های عملکردی زیادی است که بیشتر آنها با پروتئین های آب پنیر ارتباط دارد. برخی از ویژگی های اساسی که WPC می تواند فراهم کند، اتصال آب، شلاق / فوم، امولسیون، حلالیت بالا، ژل شدن، توسعه ویسکوزیته و قهوه ای است.
- WPC از پروتئین 35 درصد به عنوان جایگزینی برای شیر نابالغ استفاده می شود و همچنین به عنوان یک تثبیت کننده و مومتیک چربی در ماست، مخلوط نانوایی، غذاهای رژیمی، غذاهای نوزاد و شیرینی ها استفاده می شود. خواص آبرسانی آن، خواص چرب مانند چربی و خواص ژل در هنگام استفاده در این محصولات فرآوری شده مفید است. به عنوان پر کننده و  برای بهبود ارزش تغذیه ای فراورده های غذایی و غنی کردن فراورده های ذرت و غنی کردن شیرینی ها، همچنین در تولید استابیلایزرهای ماست و پنیر به منظور افزایش ماده خشک محصول

- WPC از 50، 65 یا 80 درصد پروتئین مخصوصا برای استفاده در نوشیدنی های تغذیه ای، سوپ ها، محصولات نانوایی، گوشت، غذاهای رژیمی، محصولات کم چرب و نوشیدنی های پروتئینی تقویت شده مناسب است. آنها به ویژه برای توانایی آنها در کاملا طیف وسیعی از شرایط pH حل شده اند.

- پودر WPC خالص حاوی 80 تا 85 درصد پروتئین یک ماده جایگزین عالی برای استفاده در برنامه های خاص است به خصوص به عنوان یک جایگزین تخم مرغی اقتصادی در محصولات مانند نعنا، بستنی مدرن.

قابلیت استحکام بخشیدن به بافت در محصولات غذایی مختلف به عنوان مکمل ماده خشک همراه با شیرخشک در تولید فرآورده های لبنی تخمیری نقش به سزایی دارد. ایجاد بافت یکدست خامه ای شکل بدون آب انداختگی در تولید محصولات لبنی ، غنی سازی فرآورده های قنادی و نانوایی یکی از بهترین مکملهای پروتئینی غلات به شمار میرود و موجب بهبود قابل ملاحظه کیفیت این پروتئین ها می گردد.

فروش کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

فروش کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

کنسانتره پروتئین آب پنیر این وی پروتئین ها از آب پنیر شیرین ساخته شده که با Alpha Lactalbumin غنی شده و فاقد لاکتوز بوده که در کیسه های 20 و 15 کیلو گرمی جهت تولید محصولات غذایی با برندهای Arla دانمارک، Havero هلند ، Mill Haven ، Saputo  و Hilmar آمریکا عرضه میشود. لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه با بخش فروش داخلی شرکت تماس حاصل فرمائید.

فارسی

آمونیوم مالات

فارسی

سیلیکون دی اکساید

سیلیکون دی اکساید

نامهای دیگر محصول: کوارتز, سیلیکا, اکسید سیلیکیک, سیلیکون (IV), اکسید سیلیس بلوری,ضد کلوخه, اروزیل, E551
فرمول شیمیایی: SiO2
گریدهای محصول: صنعتی،غذایی، دارویی
کشورهای تولیدکننده: آلمان، هند

سیلیکون دی اکساید

سیلیکون دی اکساید، همچنین به عنوان سیلیکا شناخته می شود، اکسید سیلیکون با فرمول شیمیایی SiO2 است، که بیشتر در طبیعت به عنوان کوارتز و در موجودات زنده مختلف یافت می شود. در بسیاری از نقاط جهان، سیلیس جزء اصلی شن و ماسه است. سیلیکا یکی از پیچیده ترین و فراوان ترین خانواده های مواد است که به عنوان ترکیبی از چندین ماده معدنی و به عنوان محصول مصنوعی موجود است. نمونه های رایج این ماده شامل کوارتز ذوب شده، سیلیس فوم، سیلیکاژل و آئروژل ها هستند. این ماده در مواد ساختاری، میکرو الکترونیک در صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.
استنشاق سیلیس بلورین رقیق شده سمی است و می تواند به سیلیکوز، برونشیت، سرطان ریه و بیماری های خود ایمنی سیستمیک مانند آرتروز و لوپوس و آرتریت روماتوئید منجر شود.

کاربرد سیلیکون دی اکساید

کاربرد سیلیکوندی اکسید

1. کاربرد در صنعت: برآورد شده 95٪ سیلیکون دی اکسید تولید شده در صنعت ساخت و ساز مصرف می شود، برای مثال برای تولید سیمان پرتلند. سیلیکا، به شکل شن و ماسه به عنوان عنصر اصلی در ریخته گری شن و ماسه برای ساخت قطعات فلزی در مهندسی استفاده می شود. نقطه ذوب بالا سیلیس می تواند آن را در چنین کاربردهای مورد استفاده قرار دهد. سیلیس بلوری در شکستگی هیدرولیکی تشکل هایی که حاوی روغن تنگ و گاز شیل می باشد استفاده می شود. سیلیکا جزء اصلی تولید اکثر شیشه ها است. دمای انتقال شیشه از SiO2 خالص حدود 1475 کیلوگرم است. هنگامی که SiO2 دی اکسید سیلیکون ریخته شده به سرعت در حال سرد شدن است، آن را کریستال نمی کند، بلکه به عنوان شیشه ای جامد می شود. اکثر الیاف نوری برای ارتباطات مخابراتی نیز از سیلیکا ساخته شده اند. این ماده خام اولیه برای بسیاری از سرامیکها مانند سفالگری، سنگ گچ است.

2. کاربرد در صنایع غذایی و دارویی: سیلیکا یک افزودنی معمول در تولید مواد غذایی است که در آن به طور عمده به عنوان یک ضدکلوخه در در نمک خوراکی، شکر، سوپ­های آماده و خامه­ های غیر لبنی استفاده می شود یا برای جذب آب در کاربردهای هیدروکسیک استفاده می شود. این جزء اصلی زمین دیابتی است. در محصولات دارویی، سیلیکا هنگامی که قرص ها تشکیل می شوند، جریان پودر را به عهده می گیرد. در لوازم آرایشی، برای خواص نورسنجی و جاذب طبیعی مفید است. سیلیکا هیدراته در خمیر دندان به عنوان یک ساینده سخت برای حذف پلاک دندان استفاده می شود.

فارسی

اسید فسفریک

اسید فسفریک

اسید فسفریک

اسید فسفریک یک اسید معدنی با فرمول شیمیایی H3PO4 است. اسید اورتو فسفریک به اسید فسفریک اشاره دارد که نام IUPAC این ترکیب است. پیشوند اورتو برای تشخیص اسید از اسیدهای فسفریک مرتبط، به نام اسیدهای پلی فسفریک استفاده می شود. اسید فسفریک یک اسید غیر سمی است که وقتی که خالص است، در دمای اتاق و فشار به طور جامد است. پایه کنسانتر اسید فسفریک فسفات دی هیدروژن، H است. اسید فسفریک علاوه بر داشتن یک واکنش شیمیایی، از در مصارف مختلفی از جمله استفاده از مبدل های ضد زنگ، افزودنی های مواد غذایی، دندان ها و اتیکت های ارتوپدی، الکترولیت ها، شار لحیم کاری، عامل پراکنده، لکه های صنعتی، جزئی از محصولات شویندۀ خانگی، کودهای شیمیایی مورداستفاده قرار می گیرد.
 معمول‌ترین اسید فسفریک تجاری، محلول آبی 85% آن است که مایعی بی‌رنگ، بی‌بو و غیرفرار است. محلول 85% این اسید تقریباً ویسکوز و شربت‌مانند است و چون اسید غلیظی است می‌تواند خورنده باشد، البته وقتی رقیق می‌شود غیرسمی است.

تولید اسید فسفریک

 1. روش تر: در اثر اضافه کردن سولفوریک اسید روی فسفات کلسیم به دست می آید. در ایران از اثر اسید سولفوریک بر کانیهای آپاتیتی اسید فسفریک تولید می‌شود.
2. روش حرارتی: در اثر احتراق فسفر و هیدراسیون P4O۱۰ می‌باشد. مخلوط فسفر مایع و هوا به محفظه احتراق که شبیه برج است تزریق شده و با انجام واکنش اکسیداسیون فسفر، تولید می‌شود.

کاربرد اسید فسفریک

کاربردهای اسید فسفریک

.1. بیشترین کاربرد این محصول درتولید کودهای فسفات مانند مونو آمونیوم فسفات ، دی آمونیوم فسفات ، سوپر فسفات تریپل ، فسفات منیزیم و ... می باشد.
2. تولید فسفات های به کار رفته در مواد شوینده مانند تری سدیم فسفات و سدیم تری پلی فسفات. 
3. تولید پاک کننده های فسفاته صنعتی.
4. اسید فسفریک خوراکی برای اسیدی کردن مواد خوراکی و نوشیدنی‌ها، به ویژه به عنوان جزء اصلی نوشیدنی‌های غیرالکلی و به طور ویژه نوشابه‌ها به کار می‌رود. 
5. فسفریک اسید در دندانپزشکی به عنوان محلول سفیدکننده برای جرم‌گیری دندان‌ها استفاده می‌شود.
6. اسید فسفریک را می توان برای رفع زنگ زدگی با استفاده مستقیم به زنگ آهن، ابزار فولاد یا سطوح دیگر استفاده می شود.
7. به عنوان یک عامل اکسید کننده شیمیایی برای تولید کربن فعال استفاده می شود.
8. به عنوان الکترولیت در سلول های سوختی استفاده می شود.
9. به عنوان یک کاتالیزور در هیدراتاسیون الکل ها برای تولید الکل، عمدتا اتانول.
10. به عنوان یک الکترولیت در الکتروپلیزر مس برای برداشتن سوراخ و پلاناری کردن مدار .
11. به عنوان یک تنظیم PH در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست.
12.  به عنوان یک ماده پراکنده در مواد شوینده و درمان چرم.
13. به عنوان عامل ضد عفونی کننده در صنایع لبنی، غذا و آبجو.

فروش اسید فسفریک

  بازرگانی تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های خریداران به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی از طریق وب‌سایت خود ، اسید فسفریک مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

 

فارسی
  • ۹۷/۰۴/۰۳
  • rezaee rezaee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی